Wysyłki i zwroty

Wysyłka Twojej paczki

Zakupione towary są wysyłane na adres dostawy wskazany w formularzu zamówień w ciągu 1-7 dni roboczych od złożenia zamówienia (dla zamówień za pobraniem pocztowym) lub od zaksięgowania wpłaty (dla zamówień przedpłaconych), co zależy od dostępności danego asortymentu na dzień złożenia zamówienia. W przypadku braków magazynowych spowodowanych chwilową niedostępnością wybranego rozmiaru/koloru u producenta, sklep skarpeteria.pl powiadomi klienta o zaistniałej sytuacji i uzgodni z klientem dalsze postępowanie.

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

Sklep skarpeteria.pl realizuje wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej na terytorium Polski. Wszystkie zamówienia opłacone z góry są wysyłane jako przesyłki priorytetowe.

Przesyłki kurierskie na terenie Polski realizowane są za pośrednictwem firmy DHL.

Koszty wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej:

  • Przedpłata na konto: 8zł (dla zamówień do 100zł), 0zł (dla zamówień od 100zł)
  • Za pobraniem: 16zł (dla zamówień do 150zł), 0zł (dla zamówień od 150zł)

Koszty wysyłki za pośrednictwem kuriera DHL:

  • Przedpłata na konto: 16zł (dla zamówień do 150zł), 0zł (dla zamówień od 150zł

Koszty wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost:

  • Przedpłata na konto: 12zł (dla zamówień do 150zł), 0zł (dla zamówień od 150zł)

Wysyłka zamówienia za granicę jest możliwa tylko w przypadku wcześniejszego skontaktowania się z obsługą serwisu skarpeteria.pl w celu ustalenia kosztów przesyłki.

Pracownicy skarpeteria.pl dołożą wszelkich starań, aby zamówiony przez Państwa towar został odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.

 

Odbiór osobisty

Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w siedzibie firmy pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia terminu odbioru z obsługą sklepu.